Aktualności

Czy Groupon podbije Chiny?

Globalny gigant zakupów grupowych – Groupon uruchomił chińską wersję serwisu. Zapowiadany od dłuższego czasu projekt wystartował pod adresem GaoPeng.com. Stworzony przez Andrew Masona podmiot chce zaistnieć na rynku, na którym działa już ponad tysiąc klonów Groupona.

W wejściu na nowy rynek gigantowi zakupów grupowych pomóc mają dwa chińskie fundusze Tencent Collaboration Fund oraz Yunfeng Capital. Współpraca z podmiotami, które mają udział w sukcesach takich spółek jak platforma Alibaba, czy komunikator QQ, ma pomóc w zdobyciu atrakcyjnego rynku. Aktywnie z zakupów grupowych korzysta w Chinach około 19 mln internautów, a eksperci szacują potencjał na dużo większy. 

Więcej:

http://mambiznes.pl/artykuly/czytaj/id/3517 

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.