Aktualności

Chiński rynek turystyczny inwestycyjnym magnesem

Chiński rynek turystyczny staje się magnesem dla inwestycji zagranicznych. W ciągu ostatnich lat wartość rynku turystycznego w Chinach rosła o ok. 22 miliony dolarów rocznie.

Niektóre ekskluzywne produkty turystyczne dobrze przyjęły się na chińskim rynku. Są wśród nich: zwiedzanie najbardziej luksusowych statków podczas ich pobytu w portach, wypożyczalnie jachtów i limuzyn – mówi Wang Zhifa, dyrektor Narodowej Administracji Turystycznej (NTA).

Pomimo to, Wang powiedzał, że Chiny czeka jeszcze dużo wysiłku, żeby móc spełnić prognozy o tym, że Państwo Środka ma być głównym celem światowej turystyki w 2015 roku. Dodał, że usługi takie jak informacje turystyczne i toalety publiczne uległy ostatnio znaczącej poprawie.

W jego opinii, chińskiemu przemysłowi turystycznemu brakuje dużych i silnych firm, które stałyby się wyraźnymi liderami w branży.

Podkreślił, że NTA wydało zgodę na wybudowanie 5-gwiazdkowego hotelu w miesiąc, a w kolejce czekają kolejne projekty. W samym Tianjin, do 2010 roku, ma zostać wybudowanych 45 5-gwiazdkowych hoteli. Inwestycje pochłoną prawie 84 miliardy yuanów.

W zeszłym roku Państwo Środka przyjęło 54,7 miliona turystów. Pod tym względem, dało to Chinom czwartą pozycję na świecie.

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.