Polska Izba Mleka wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka ogłosiły przetarg na przygotowanie trzyletniego programu informacyjno-promocyjnego na temat mleka i wybranych produktów mleczarskich. Ma być on realizowany w Chinach i Rosji.
Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć będzie m.in. opracowanie szczegółowego opisu działań promocyjnych, oszacowanie ich kosztów, harmonogram działań oraz ich kreacja, a potem realizacja kampanii.
Budżet zaplanowanych działań to 2 mln euro. Kampania ma wystartować w maju 2014 roku. Trwać będzie trzy lata.
Więcej:
http://biznes.onet.pl/2-mln-euro-na-promocje-polskiego-mleka-w-chinach-i,18566,5573450,1,news-detal
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.