Jak podaje serwis Games in Asia, gry stworzone z myślą o komputerach osobistych (bierzemy pod uwagę te tytuły, które przed uruchomieniem trzeba zainstalować na dysku) wygenerowały w ubiegłym roku przychody na poziomie 13,75 miliarda dolarów. To aż 38% więcej, niż rok wcześniej.
We wrześniu ubiegłego roku chińskie władze zniosły, obowiązujący przez 13 lat, zakaz sprzedaży konsol do gier. Przyczyniło się to w pewien sposób do zwiększenia przychodów branży, ale w nieznacznym stopniu. Chiny były, są i zapewne przez dłuższy czas pozostaną krajem gier pecetowych.
Ogólnie rzecz biorąc chińska branża gamingowa przeżywa okres prosperity notując największy wzrost od 2009 roku. Rośnie również kwota przychodu, która zostaje w Chinach (na dzień dzisiejszy to już 57,3%), co oznacza, że Chińczycy coraz bardziej uniezależniają się od Zachodnich koncernów i stawiają na rodzimych deweloperów.
Więcej na:
http://gry.onet.pl/wiadomosci/chiny-potega-w-branzy-gier-wideo/hg70j
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.