Aktualności

Debiut polskiej firmy na chińskim rynku e-commerce

Mamy pierwszy polski debiut na chińskim rynku e-commerce. Firma QuarticON przeciera polskim przedsiębiorstwom szlaki w Państwie Środka. Zdobyła licencję na rozpoczęcie działań reklamowych w Chinach, Hongkongu oraz na Tajwanie.

W ofercie firmy QuarticON znajdziemy kompleksowe rozwiązania dotyczące inteligentnych systemów personalizacji i rekomendacji. System proponuje użytkownikom jak najlepiej dopasowane produkty na podstawie stworzonych profilów behawioralnych. Te z kolei są przygtowywane w oparciu o szereg danych związanych z zachowaniem użytkowników.

Z oferty QuarticOn-u skorzystały już takie marki jak Tchibo,  Tesco, Intersport, Komputronik oraz Praktiker.

– Przed nami pasjonująca i ciężka praca na jednym z największych i najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie – mówi Paweł Wyborski, założyciel QuarticON i Szef Technologii.

Więcej na:

http://www.dlahandlu.pl/handel-wielkopowierzchniowy/wiadomosci/pierwsza-polska-firma-weszla-na-chinski-rynek-e-commerce,43051.html 

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.