Mamy pierwszy polski debiut na chińskim rynku e-commerce. Firma QuarticON przeciera polskim przedsiębiorstwom szlaki w Państwie Środka. Zdobyła licencję na rozpoczęcie działań reklamowych w Chinach, Hongkongu oraz na Tajwanie.
W ofercie firmy QuarticON znajdziemy kompleksowe rozwiązania dotyczące inteligentnych systemów personalizacji i rekomendacji. System proponuje użytkownikom jak najlepiej dopasowane produkty na podstawie stworzonych profilów behawioralnych. Te z kolei są przygtowywane w oparciu o szereg danych związanych z zachowaniem użytkowników.
Z oferty QuarticOn-u skorzystały już takie marki jak Tchibo, Tesco, Intersport, Komputronik oraz Praktiker.
– Przed nami pasjonująca i ciężka praca na jednym z największych i najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie – mówi Paweł Wyborski, założyciel QuarticON i Szef Technologii.
Więcej na:
http://www.dlahandlu.pl/handel-wielkopowierzchniowy/wiadomosci/pierwsza-polska-firma-weszla-na-chinski-rynek-e-commerce,43051.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.