Aktualności

Polskie gry chcą podbić chiński rynek

Po największych w Azji targach poświęconych grom – ChinaJoy, polskie studia mają szansę na mocne wejście na chiński rynek.

W trakcie targów Polakom udało się wypracować porozumienie współpracy podpisane przez Fundację Indie Games Polska z podobną organizacją China Indie Game Alliance. Współpraca ma pomóc otworzyć chiński rynek na polskie produkty z rynku gier. Dla Chińczyków ma to być dobra okazja na wejście do innych krajów Europy.

Głównym problemem, z którym polskie studia będą musiały się zmierzyć jest powszchne w Chinach piractwo. Branży gier nie jest obcy dowcip „wydaj swoje gry w Chinach, zanim zrobi to ktoś inny". Ponadto, jeśli firma chce zacząć wprowadzać swoje gry na chiński rynek, musi mieć na miejscu oddział, który to umożliwi.

Więcej na: http://www.rp.pl/Media-i-internet/307309967-Chiny-otwieraja-szerzej-drzwi-dla-polskich-gier.html#ap-1

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.