Aktualności

Kolejne polskie firmy ruszają na podbój Chin

Następnym sektorem produktów, które mają szansę na zainteresowanie Chińczyków to żywność, kosmetyki oraz bursztyny. Coraz bardziej stawia się na pobudzane do działalności eksportowej polskich przedsiębiorców, szczególnie na rynek Państwa Środka.

Szczególnie ważne jest dopasowanie produktów do chińskich odbiorców. Najlepiej sprzedają się produkty, które są w kolorystyce ciemnej, złotej lub czerwonej. Opakowanie powinno być też dostosowane do chińskiej specyfiki logistycznej. Często produkty przewożone są na rowerach, co sprawia że w porze deszczowej wszystko moknie.

Coraz więcej Chińczyków zachwyca się bursztynem, nie tylko ze względu na jego cenę. Bursztyn jest kamieniem buddy, co sprawia, że jest pożądany również ze względów kulturowych. Warto zauważyć  że wartość polskiego rynku biżuterii z bursztynu wynosi ok. 200 mln euro, a ponad połowa produkcji jest sprzedawana za granicę – w dużej części do Chin.

Więcej informacji na stronie: http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/zywnosc-kosmetyki-i-bursztyny-polskie-firmy-ruszaja-na-podboj-chin,817899.html

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.