Aktualności

PepsiCo wkracza na chiński rynek

PepsiCo wykupiło udziały w jednym z największych chińskich producentów naturalnej żywności, starając się wykorzystać globalne szaleństwo związane ze zdrową żywnością.

Amerykańska firma produkująca napoje i przekąski powiedziała w piątek, że kupuje 26% Natural Food International za 131 milionów dolarów, stając się drugim co do wielkości udziałowcem firmy. Firma poinformowała, że ​​PepsiCo zdecydowało się na zakup 566,51 mln akcji po 1,8 dolara hongkońskiego (0,23 USD) za akcję.
Według Natural Food International, która wytwarza produkty z ziarna, orzechów i fasoli, jest drugim co do wielkości producentem naturalnej żywności w kraju pod względem sprzedaży detalicznej.
Chiny są największym na świecie systemem gospodarczym produkującym żywność i napoje, a PepsiCo ma nadzieję stać się wiodącym graczem na tym rynku, oferując produkty, które są szczególnie atrakcyjne dla lokalnych klientów.
„Jest to ważny krok w ramach naszego długoterminowego zobowiązania„ W Chinach dla Chin ”- powiedział Ram Krishnan, dyrektor generalny PepsiCo w Azji.
Natural Food International jest znana z wytwarzania produktów w proszku z takich składników, jak czarny sezam, orzechy włoskie, jagody goji i nasiona chia. Są one mielone, pieczone, a następnie mieszane.
Firma twierdzi, że jej produkty spożywcze są opracowywane w oparciu o tradycyjną chińską kulturę dietetyczną. W ubiegłym roku przychody Natural Food International wzrosły o 15% do 1,82 miliarda juanów (260 milionów dolarów).

Źródło: hhttps://edition.cnn.com/2019/07/26/investing/pepsico-china-natural-food-international/index.html

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.