Aktualności

Powolna stabilizacja chińskiego rynku konsumenckiego

Chiński rynek konsumencki najprawdopodobniej ustabilizuje się ponieważ wpływ wybuchu epidemii zanika.

Epidemia, która wybuchła pod koniec stycznia, nie wpłynie na długoterminową stabilność i ciągłą modernizację chińskiego rynku konsumenckiego.

Wang Bin z Ministerstwem Handlu powiedział podczas internetowej konferencji prasowej, że spodziewa się, że jego wpływ na rynek osiągnie szczyt w lutym.
Wang oszacował, że chociaż konsumpcja w pierwszym kwartale byłaby najbardziej dotknięta, rynek ożywił się w drugim i dalej poprawiał w drugiej połowie roku w wyniku kompensacyjnego odbicia w działaniach konsumpcyjnych.

Usługi gastronomiczne, hotelarstwo, turystyka, a także sektor kultury i rozrywki są najbardziej dotknięte epidemią, podczas gdy pod względem dóbr konsumpcyjnych sprzedaż samochodów, sprzętu AGD, biżuterii i odzieży prawdopodobnie ucierpi bardziej.

Wang powiedział, że priorytetem jest uporządkowane wznowienie działalności produkcyjnej i codziennego życia, przy jednoczesnym utrzymaniu kontroli epidemicznej i działaniach prewencyjnych, dodając, że ministerstwo poczyniło starania, aby naciskać na ponowne otwarcie przedsiębiorstw i wspierać przedsiębiorstwa, aby przetrwały.

 

Źródło: http://www.xinhuanet.com/english/2020-02/20/c_138802697.htm

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.