Aktualności

AliExpress chce sprzedawać w Europie przez livestreaming

Chiński gigant handlu elektroniczneg AliExpress, należący do Alibaba Group, prowadzi rekrutację europejskich influencerów, z których pomocą firma chce rozpocząć sprzedaż towarów na starym kontynencie podczas transmisji online.

Według Jeffreya Towsona, profesora na Uniwersytecie Pekińskim, decyzja o nowym sposobie sprzedaży to przedłużenie krajowej strategii Alibaby. Chiński rynek internetowy nie ma naturalnej siły pozyskiwania zagranicznych nabywców. Transmisje na żywo mogą zatem dać serwisowi przewagę pierwszeństwa i pomóc w otwarciu rynków międzynarodowych.

Założyciel Alibaby, Jacka Ma, planuje uzyskać przynajmniej połowę obecnych dochodów firmy poza Chinami. Termin realizacji tego celu został określony do 2025 roku.

Alibaba uważa, że influencerzy pomogą pokonać bariery kulturowe oraz przeświadczenie zachodnich konsumentów o niskiej wartości produktów, używając przy tym mikrofonu i kamery.

– E-commerce oparty na livestreamingu pomaga budować zaufanie. Podczas oglądania transmisji na żywo można bezpośrednio komunikować się ze sprzedawcą i lepiej zrozumieć produkt – mówi Yuan Yuan, head of operations w AliExpress.

Więcej:
https://marketingprzykawie.pl/espresso/aliexpress-chce-sprzedawac-podczas-transmisji-online/

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.