Chińska marka samochodowa Hongqi odnotowała dwukrotny wzrost sprzedaży w tym roku. Tym samym przedstawia owocne prognozy na rok kolejny.
Grupa FAW, do której należy chińska firma motoryzacyjna Hongqi, osiągnęła w pierwszej połowie tego roku aż 111% wzrostu sprzedaży samochodów w stosunku do roku 2019. W tym czasie sprzedała ponad 70 000 luksusowych samochodów osobowych. Po osiągnięciu tak świetnych wyników sprzedażowych chińska marka zakłada, że uda jej się sprzedaż aż 400 000 samochodów Hongqi w roku 2021.
Xu Liuping, prezes grupy FAW, powiedział podczas konferencji branżowej organizowanej przez Auto Business Review w Wuhan, że FAW rozważa prowadzenie agresywnej polityki marketingowej i sprzedażowej. Dzięki czemu grupa motoryzacyjna rok 2022 planuje zakończyć z 600 000 sprzedanych sztuk, a rok 2023 może przynieść sprzedaż nawet 700 000 luksusowych samochodów.
Na sukces sprzedażowy, mimo trwającej pandemii Covid-19, z pewnością wpłynęły premierowe modele Hongqi – w tym limuzyna w stylu sedan (model H9). Na koniec roku na rynek ma trafić elektryczny SUV E-HS9.
Źródło: http://global.chinadaily.com.cn/a/202008/13/WS5f34ab82a310834817260162.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.