Ponad 270 miliardów juanów zarobił chiński gigant e-commerce – i to wyłącznie podczas wyprzedaży z okazji Dnia Singla.
Dzień Singla to chiński odpowiednik zachodnich Walentynek. To jednocześnie czas największych dorocznych wyprzedaży w sklepach on-line. Chiński gigant handlu elektronicznego JD poinformował, że podczas wyprzedaży z okazji Dnia Singla, trwających od 1 do 11 listopada, wielkość transakcji osiągnęła 271,5 miliarda juanów. Stanowi to wzrost o 32 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Najwięcej zakupów w JD dokonali Amerykanie, Japończycy i Niemcy. Największym powodzeniem cieszyły się produkty luksusowe, kosmetyki, produkty do makijażu oraz artykuły sportowe – te ostatnie osiągnęły sprzedaż 5-krotnie wyższą niż rok temu.
Ponadto podczas 11-dniowego festiwalu zakupów sprzedaż wysokiej klasy mleka dla niemowląt wzrosła o 160 procent w stosunku do 2019 roku, podczas gdy sprzedaż wysokiej klasy laptopów do gier i telefonów do gier wzrosła odpowiednio o 220 procent i 200 procent – rok do roku.
W dużej mierze wysoki obrót finansowy JD zawdzięcza technologii C2M – która wykorzystuje zbiory danych o użytkowniku do proponowania mu produktów pod kątem jego oczekiwań i upodobań zakupowych.
Źródło: http://global.chinadaily.com.cn/a/202011/13/WS5fadf9c7a31024ad0ba93ed7.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.