Aktualności

Duński Bang & Olufsen zwiększa sprzedaż w Chinach

Luksusowy sprzęt Bang & Olufsen coraz lepiej sprzedaje się w Chinach. Sieć poszerza sprzedaż w kanałach e-commerce na rynku chińskim.

Duńska luksusowa marka sprzętu audio Bang & Olufsen uznaje Chiny za największy pojedynczy rynek zagraniczny dla swoich produktów. Coraz więcej chińskich konsumentów wydaje pieniądze na najwyższej klasy wrażenia audiowizualne, a sprzęt duńskiej firmy trafia w ich oczekiwania.

Bang & Olufsen pracuje obecnie nad modernizacją chińskich sklepów oraz poszerza obecność na platformach e-commerce i mediach społecznościowych. Duńska marka jest skierowana do miłośników designu oraz muzyki, ze szczególnym uwzględnieniem dwóch odrębnych segmentów klientów w Chinach: młodszych karierowiczów a także osób o bardzo wysokich dochodach. Dla zróżnicowanych potrzeb tych grup firma Bang & Olufsen ma do zaoferowania różne linie produktów na rynku Państwa Środka.

W lipcu tego roku Bang & Olufsen ogłosił chińskiego muzyka i aktora Lay Zhanga pierwszym globalnym ambasadorem marki w Chinach. To wielki ukłon w stronę tutejszego rynku.

Po kilku miesiącach od wprowadzenia do oferty bezprzewodowych słuchawek TWS ich sprzedaż w Chinach osiągnęła 36,25 miliona sztuk, co oznacza wzrost o 32% w ujęciu rok do roku.

Konsumenci, zarówno europejscy jak i chińscy, coraz częściej szukają rozwiązań dla inteligentnego domu. Duńska marka chce sprostać ich wymaganiom. Od 1982 roku Bang & Olufsen umożliwia klientom doświadczanie dźwięku w każdym pomieszczeniu i jako pierwsi na świecie wprowadzili na rynek integrację domu za pomocą BeoLink.

Źródło: http://www.chinadaily.com.cn/a/202110/27/WS6178ab83a310cdd39bc718ab.html

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.