Rośnie popularność chińskich aplikacji do gier mobilnych na rynkach zagranicznych. W ostatnich pięciu latach ilość instalacji wzrosła o 115%.
Według najnowszego raportu AppsFlyer, izraelskiej firmy zajmującej się analizą marketingu mobilnego, chińskie aplikacje do gier mobilnych stają się coraz bardziej popularne na rynkach zagranicznych. Całkowita liczba instalacji wzrosła o 115% w ciągu ostatnich pięciu lat. AppsFlyer przeanalizował około 5200 chińskich aplikacji do gier i ponad 4,6 miliarda instalacji tych aplikacji na rynkach zagranicznych.
Ostatnie pięć lat, liczone od trzeciego kwartału 2017 roku do drugiego kwartału tego roku, to złoty okres dla chińskich aplikacji do gier mobilnych. Chińskie aplikacje zyskały największą popularność w Ameryce Łacińskiej, podczas gdy ilość pobrań i instalacji w Stanach Zjednoczonych minimalnie spada.
Patrząc na najnowsze dane z okresu półtora roku, liczba płatnych użytkowników chińskich aplikacji do gier mobilnych na całym świecie mocno wzrosła. Raport wskazuje, że w maju 2022 roku ponad 13% użytkowników płaciło za chińskie aplikacje, co oznacza wzrost o 58% w porównaniu z danymi ze stycznia 2022 roku.
Rośnie także zainteresowanie chińskimi komunikatorami internetowymi, takimi jak, między innymi, Wechat czy Weibo, czy sklepami (np. Taobao). Nie wspominając o globalnym sukcesie TikToka.
Źródło: http://www.chinadaily.com.cn/a/202209/29/WS6335634ba310fd2b29e7a7e5.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.