Aktualności

Oppo inwestuje w markę OnePlus

10 miliardów juanów – tyle Oppo przeznaczy na rozwój marki OnePlus. OnePlus chce stać się liderem w segmencie telefonów w cenie powyżej 285 USD.

Chińska marka telefonów komórkowych Oppo coraz śmielej wkracza na rynki zagraniczne. Smartfony Oppo stają się popularne również w Europie i Stanach Zjednoczonych. Głównie za sprawą przystępnych cen i jakości oferowanego sprzętu.

Oppo planuje jednak zdobyć jeszcze szersze grono odbiorców za pomocą rozwoju marki OnePlus. OnePlus chce być marką smartfonów numer jeden w segmencie cenowym powyżej 2000 juanów (nieco ponad 285 USD). Pete Lau, dyrektor ds. produktów Oppo i założyciel marki OnePlus, powiedział, że Oppo oficjalnie rozpoczęło strategię prowadzenia dwóch marek. Przy czym OnePlus ma być marką skupiającą się na wydajności sprzętu.

Oppo, jako firma macierzysta, zainwestuje 10 miliardów juanów (ponad 1,4 miliarda dolarów) w OnePlus w ciągu najbliższych trzech lat. Zapewni w ten sposób wsparcie w zakresie technologii, kanałów oraz usług.

Zarząd Oppo podkreśla, że zróżnicowane oczekiwania konsumentów nie mogą być zaspokojone przez wyłącznie jedną markę smartfonów. Dlatego OnePlus ma być odpowiedzią na preferencje różnych użytkowników. Zamiast tworzyć kilka strategii produktowo-marketingowych dla Oppo, firma wolała otworzyć całkiem nową markę, która spełni oczekiwania klientów.

Mimo że marka OnePlus istnieje już od 2013 roku, szerszą rozpoznawalność zaczęła zdobywać dopiero stosunkowo niedawno. Oppo ma nadzieję, że OnePlus, dzięki najnowszej inwestycji, uzupełni lukę na rynku smartfonów i trafi do najbardziej wymagających użytkowników.

Produkty marki OnePlus są dostępne w ponad 5000 sklepach stacjonarnych Oppo w Chinach. Aż 1000 salonów świadczy usługi serwisowe dla OnePlus w ramach Oppo. Dostępność smartfonów OnePlus w sklepach stacjonarnych znacznie zwiększyła ich sprzedaż, która jeszcze niedawno odbywała się wyłącznie w sklepach on-line.

Źródło: http://www.chinadaily.com.cn/a/202212/19/WS63a07205a31057c47eba524f.html

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.