Audi zmienia swoje priorytety. Dla niemieckiego producenta aut ważniejszy od rynku niemieckiego staje się chiński rynek motoryzacyjny.
Zdaniem Petera Schwarzenbauera, członka zarządu ds. marketingu i sprzedaży AUDI AG, w ciągu najbliższych lat Chiny urosną do rangi najważniejszego rynku dla Audi.
– W latach 2012/13 planujemy sprzedać w Chinach 250 tys. pojazdów. Dla Audi Chiny staną się wtedy rynkiem numer jeden – mówi Schwarzenbauer.
Audi liczy, że w bieżącym roku sprzeda na rynku chińskim 150 tys. samochodów. Oznaczałoby to prawie 30 procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2008. Tym samym Chiny są już teraz drugim co do wielkości rynkiem zbytu dla niemieckiego producenta aut. Więcej aut Audi sprzedaje w chwili obecnej tylko w Niemczech. W Chinach Audi zdobyło już pozycję lidera w segmencie Premium.
Liczba klientów stale rośnie. W 2009 r. tylko 20 procent modeli Audi zostało zakupionych przez organizacje rządowe i urzędy. – 80 procent klientów to osoby prywatne – powiedział Schwarzenbauer, który liczy, że w 2009 r. wzrośnie także udział samochodów importowanych.
Więcej:
http://moto.money.pl/wiadomosci/aktualnosci/artykul/chiny;wazniejsze;dla;audi;niz;niemcy,121,0,568441.html?p=md
Zobacz także:
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.