Dostawcy usług w zakresie internetowej reklamy na rynku chińskim wygenerowali w zeszłym roku łączny dochód rzędu 11,81 mld juanów (1,7 mld USD). Fakt ten nie dziwi w kontekście rekordowych wydatków Chińczyków na zakupy online.
W ubiegłym roku Chińczycy wydali na internetowe zakupy 120 mld juanów.To aż o 128,5 proc. więcej w porównaniu z rokiem 2007 – wynika z badań firmy iResearch Consulting Company.
Z danych przedstawionych przez firmę badawczą Analysys International wynika, że dochody z reklamy internetowej w Chinach wzrosły natomiast o 67,4 proc.
Największymi segmentami chińskiego rynku reklamy online były w ubiegłym roku banery i reklamy w internetowych wyszukiwarkach, które stanowiły odpowiednio 50,7 i 43,3 proc. dochodów.
Z kolei w piątce największych zeszłorocznych dostawców usług w zakresie reklamy online w Chinach znalazły się firmy Baidu, Sina, Google, Sohu oraz Tecent.
Więcej:
http://www.wirtualnemedia.pl/article/2647887_Chinski_rynek_reklamy_online_wart_prawie_12_mld_juanow.htm
http://www.wirtualnemedia.pl/article/2641760_Rekordowe_wydatki_Chinczykow_na_zakupy_online.htm
Zobacz także:
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.