Mini-samochody są rozchwytywane na chińskim rynku, który dla Smarta został drugim największym rynkiem zbytu.
Analitycy przewidują, że rosnąca w bardzo szybkim tempie popularność malutkiego samochodu może niebawem uplasować rynek chiński na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży.
Wprowadzenie Smarta na chiński rynek budziło początkowo wiele wątpliwości. Obiegowa opinia głosiła, że Chińczycy kupują duże i luksusowe samochody. Jednak niewielki Smart oskonale się sprawdza w zatłoczonych miastach Państwa Środka.
Od stycznia do listopada sprzedaż Smarta wzrosła o 4,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku.
W 2013 roku Daimler sprzedał w Chinach 17,5 tys. samochodów. Od pięciu lat Smarty są dostępne w tym kraju, a młodzi Chińczycy coraz bardziej mogą sobie na nie pozwolić. Najtańszy model Smarta kosztuje tam 115 tys. juanów (15 tys. euro).
Więcej na: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Smart-podbija-Chiny,wid,17111353,wiadomosc.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.