W tym roku ruszy Wirtualny Pawilon z Polską Żywnością, dzięki któremu chińscy konsumenci będą mogli bezpośrednio kupować polskie produkty z branży żywnościowej. Jak wyjaśnia Dariusz Ziemski, prezes zarządu Sonall Consulting, ideą tego projektu jest szybka sprzedaż polskich produktów bez udziału pośredników i dystybutrów oraz budowanie polskiej marki w Chinach.
Inicjatywa ma spore szanse na sukces z uwagi na szybki rozwój i bogacenie się klasy średniej w Chinach. Jej przestawiciele są zorientowani na zdrowe produkty, a niestety, chińska żywnośc nie nalezy do tych najzdrowszych. Dlatego na rynku chińskim jest duży popyt na żywność sprowadzaną z zagranicy. Wśród polskich produktów cieszących się dużą popularnością wśród chińskich konsumentów można wymienić drób, produkty alkoholowe, szczególnie piwo i wódkę, jabłka oraz produkty z czekolady.
Projekt Wirtualnego Pawilonu z Polską Żywnością ma być finansowany w sposób mieszany: ze środków własnych, z dofinansowania ze środków publicznych przeznaczonych na promocję naszej żywności i pieniędzy od polskich producentów.
Wiecej na:
http://biznes.pl/swiat/zywnosc-od-polskich-producentow-bezposrednio-do-chinskich-konsumentow/12tm0
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.