W chińskim serwisie Tmall.com zostanie otwarty wirtualny punkt Amazona, największego obecnie sklepu internetowego na świecie. Otwarcie tego punktu to wejście amerykańskiego molocha na chiński rynek sprzedaży internetowej.
Tmall.com jest chińskim serwisem, który funkcjonuje na kształt internetowego centrum handlowego, w którym sklepy oferują usługi i sprzedają konsumentom swoje produkty. Tmall.com nie sprzedaje jednak własnych produktów.
Amazon natomiast chce sprzedawać róznorodne produkty. W ofercie mają się znaleźć m.in.: odzież, małe sprzęty gospodarstwa domowego, żywność oraz zabawki.
Więcej na: http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/amazon-stawia-na-chiny-czy-amerykanie-podbija-tamtejszy-rynek,522722.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.