W portalu forsal.pl ukazał się ciekawy artykuł poradnikowy, który może być przydatny dla eksporterów interesujących się sprzedażą towarów na rynku chińskim.
Eksport polskich towarów na teren Chin wciąż raczkuje, głównie z powodu braku znajomości chińskiego konsumenta oraz jego potrzeb.
Artykuł zawiera krótka charakterystykę chińskiego konsumenta oraz prognozy, jakie segmenty chińskiego rynku będą się w najbliższym czasie intensywnie rozwijać i gdzie warto zainwestować.
Więcej na: http://forsal.pl/artykuly/862532,bubel-nie-dla-chinczyka-polski-eksport-probuje-zaistniec-w-pekinie.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.