Trwa I edycja badania Trust Check. Głównym zadaniem projektu przygotowanego przez agencję Procontent Communication jest sprawdzenie, jak firmy działające w trzech branżach: energetycznej, budownictwa i nieruchomości oraz farmaceutycznej komunikują się ze swoim otoczeniem oraz czy są przygotowane na sytuacje kryzysowe. Badanie ma również na celu wyłonienie przedsiębiorstw, które są darzone największym zaufaniem.
Postanowiliśmy przeprowadzić badanie Trust Check, gdyż zaufanie to bez wątpienia jedno z najrzadziej docenianych źródeł przewagi konkurencyjnej organizacji, a bezpośredni wpływ na zaufanie dla firmy ma polityka komunikacyjna. Powinna ona wspierać realizację celów biznesowych i jednocześnie odpowiadać na potrzeby informacyjne pracowników – wyjaśnia Iwona Kubicz, Prezes Procontent
Honorowy patronat nad przedsięwzięciem objęła Wyższa Szkoła Promocji oraz China Central Europe Business Forum (członek Związku Przedsiębiorców i Pracodawców). Badaniu patronują także takie media marketingowe: Marketing Przy Kawie, Marketingowiec.pl, MediaFM.net, Epr.pl oraz media branżowe: Cire.pl, Energetykon, 4budowlani.pl, budownictwopolskie.pl, KRN.pl, e-biurowce.pl, Rynek Pierwotny, Elektryka.org, Budowa.org, Budownictwo.org, Nieruchomosci.biz.
Kryzysy dotykające firmy stają się coraz bardziej gwałtowne. Coraz ważniejsze staje się w związku z tym stałe, otwarte komunikowanie z otoczeniem organizacji i szczere informowania o intencjach oraz planowanych zmianach. Zarządzanie komunikacją i proces budowania wiarygodności firmy są traktowane, jako ważny element procesów zarządczych i podlegają wycenie rynku – dodaje dr Krzysztof Kubiak, Dyrektor Instytutu Public Relations Wyższej Szkoły Promocji Warszawie.
Ponadto ideą badania Trust Check jest wyłonienie firm, które spełniają kryteria efektywnej komunikacji. Otrzymają one Certyfikaty Trust Check.
Badanie ma formę ankiety on-line.
Wystarczy kliknąć na link: http://moje-ankiety.pl/respond-23501/sec-mJyTiimt.html
Zapraszamy na stronę badania: www.trustcheck.pl.
Kontakt do koordynatora badania:
Anna Maria Janocha – anna.janocha@procontent.pl
Procontent Communication jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji należącą do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR. Poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach Global Reach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych. Główna siedziba Sieci mieści się w stolicy Wielkiej Brytanii, Londynie.
Firma Procontent Communication została założona w odpowiedzi na dynamiczny rozwój potrzeb komunikacyjnych polskich przedsiębiorstw i organizacji otoczenia biznesu. Procontent Communication specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej. Usługi świadczone przez Procontent Communication to m.in.: audyty w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, szkolenia medialne, media relations, a także organizacja konferencji prasowych oraz opracowanie: programów budowania relacji skierowanych do stakeholders, programów B2B, lojalnościowych oraz programów, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Procontent oferuje szeroki zakres usług w zakresie brand PR, CSR i Community Relations. Usługi świadczone przez firmę oparte są na blisko 12 letnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie doradztwa komunikacyjnego. Firma dysponuje również doświadczeniem w zakresie budowania społeczności i programów prowadzonych za pośrednictwem social media.
Więcej informacji na stronie www.procontent.pl i na profilu na Facebook’u: facebook.pl/Procontent
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.