Światowe marki luksusowe przygotowują się do Chińskiego Nowego Roku. Wprowadzają limitowane kolejce z motywem Tygrysa.
Już za kilka dni w Chinach rozpocznie się najważniejsze święto – Chiński Nowy Rok. Zgodnie z porządkiem kalendarza księżycowego rok 2022 upłynie pod znakiem Tygrysa. Światowe marki coraz częściej czerpią z kultury Państwa Środka, a Chiński Nowy Rok, zwany Festiwalem Wiosny, jest doskonałą okazją do zaprezentowania najnowszych, limitowanych kolekcji.
Światowe marki luksusowe, głównie z branży odzieżowej, szykują kolekcje limitowane z motywem przewodnim Wodnego Tygrysa. Zodiakalny patron znajdzie się między innymi na produktach Armaniego – na kurtach i wełnianych swetrach. Inne marki użyją symboliki Tygrysa do sygnowania produktów kosmetycznych, alkoholi i galanterii.
Według danych Bain & Company Luxury Study 2021 od 2019 Chiny stanowią rynek zbytu dla marek luksusowych, który osiągnął już poziom 60 miliardów euro.
Hainan to najczęściej odwiedzana prowincja w Chinach przez poszukiwaczy mody luksusowej. Szacuje się, że w ciągu roku odwiedza ją ponad 80 milionów turystów zarówno z Państwa Środka jak i zagranicy. Jest to zatem dobry rynek zbytu dla mody wysokiej.
Źródło: https://silkroadpoland.pl/2022/01/globalne-marki-luksusowe-witaja-nowy-rok-tygrysa/
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.