Nie będzie teoretyzowania, prezentowania wyników badań czy rozmawiania o tym, jak będzie wyglądał Internet i e-commerce za 10 lat – praktycy ShopCamp pokażą, jak najlepiej wykorzystać narzędzia, które mamy pod ręką, aby zwiększyć lojalność swoich klientów, zbudować trwałą markę i nie tracić fortuny na nieefektywne narzędzia promocji.
W programie:
12:00 Adam Zygadlewicz, Fundacja Polak 2.0, Targi eHandlu 2012
12:20 Dagmara Kruszewska, Payment Network: "Rola online banking w płatnościach internetowych w Europie"
12:45 Marek Wojciechowski: "O emocjonalnej narracji w sprzedaży"
13:10 Paulina Kiełbus, BigChina.pl: "Jak wyszukać dobrego sprzedawcę w Chinach"
13:35 Sebastian Suma, NetArch: "Pozycjonowanie sklepu za darmo. Co sprzedawca może zrobić sam?"
14:45 Marcin Moska, Divante: "Dobre praktyki e-mail marketingu na przykładzie Praktiker.pl"
15:10 Jarosław Banacki, Cyfrowe.pl: "Układanka e-commerce. Każdy element ma znaczenie- na podstawie doświadczeń Cyfrowe.pl"
15:35 Jakub Dodot, Cogision: "Narzędzia służące do wykrywania błędów użyteczności w serwisach e-commerce"
16:00 Paweł Małkowski, SwiezoPalona.pl: "Case study SwiezoPalona.pl"
16:25 ShopCamp Arena: 5-minutowe, otwarte prezentacje ciekawych projektów i inicjatyw. Swojego udziału w ShopCamp Arena nie trzeba zgłaszać wcześniej, a forma prezentacji jest dowolna.
Ideą ShopCampu jest edukowanie w zakresie tego, co dla branży e-commerce naprawdę ważne. Dlatego każde kolejne spotkanie niesie ze sobą świeże spojrzenie i pokazuje nowe trendy sprzedaży w Internecie. Branża to docenia, dlatego zapowiada swój liczny udział w najbliższym spotkaniu. Zarejestrować może się każdy, poprzez formularz dostępny na stronie: http://shopcamp.pl/
ShopCamp odbędzie się w przyszłym tygodniu, 18. lutego w Słodowni w Starym Browarze. Mecenasem trzeciego cyklu spotkań ShopCamp jest Platforma iStore.pl. Partnerem merytorycznym ShopCamp jest firma NetArch.
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.