Francuski koncern L’Oreal zajmuje dominującą pozycję na chińskim rynku kosmetycznym. Firma jest obecna w Chinach od przeszło 25 lat.
Francuskie przedsiębiorstwo kosmetyczne L’Oreal wkroczyło na chiński rynek już w 1997 roku. Fabrice Megarbane, dyrektor generalny L’Oreal China, podkreśla, że Chiny są istotnym miejscem zbytu dla francuskich kosmetyków. Co więcej, ich udział w rynku chińskim stale rośnie. I to właśnie za sprawą niesłabnącej popularności francuskich kosmetyków, koncern z Clichy snuje prognozy na ten rok. Na ich podstawie marka przewiduje, że w 2023 roku zyska ponad 100 milionów nowych konsumentów w Chinach.
„Na początku drugiego 25-lecia L’Oreal China wkraczamy w nową erę. Erę opartą na innowacjach i wysokiej jakości rozwoju, co jest zgodne z planem rozwoju gospodarczego Chin” – powiedział Megarbane na temat planów rozwoju marki. Dyrektor generalny L’Oreal China podkreśla, że Państwo Środka jest dla francuskiego koncernu „nowym przełomem inwestycyjnym”.
W ciągu ćwierćwiecza obecności L’Oreal w Chinach, koncern zbudował jedno centrum badań i innowacji oraz dwa zakłady produkcyjne. Jeden z zakładów jest pierwszym na świecie samodzielnym i inteligentnym centrum realizacji produkcji.
Państwo Środka jest zatem nie tylko idealnym rynkiem zbytu dla wyrobów francuskiej marki. Ale przede wszystkim odpowiednim środowiskiem biznesowym, które wspiera innowacje i cyfryzację procesów produkcyjnych.
Megarbane podkreśla, że „Chiny posiadają unikalny ekosystem, który jest zaawansowany cyfrowo i technologicznie i stał się źródłem otwartej innowacji dla L’Oreal”.
Źródło: https://www.chinadaily.com.cn/a/202304/03/WS642a4237a31057c47ebb80d0.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.