Mija setna rocznica wejścia Unilever na rynek chiński. Korporacja brytyjska ma zamiar rozszerzać działalność i budować kolejna centra badawczo-rozwojowe.
Brytyjska korporacja Unilever znana jest konsumentom na całym świecie. Dostarcza ona zarówno żywność, jak i środki czystości i pielęgnacji dla dorosłych i niemowląt. Do najpopularniejszych marek Unilever należą:
Choć firma często boryka się z kryzysami wizerunkowymi, między innymi z oskarżeniami o negatywny wpływ na środowisko i obecnością Salmonelli w żywności, udaje jej się dostarczać produkty do gospodarstw domowych na całym świecie. Jednym z głównych rynków konsumenckich są Chiny. To tam Unilever obecny jest już od stu lat. Kluczowym momentem zacieśnienia współpracy Unilever z Chinami były lata 80 i zainwestowanie przez brytyjską korporację ponad 3 miliardów dolarów na rozwój tamtejszej sieci sprzedaży.
Zeng Xiwen, wiceprezes Unilever ds. korporacyjnych w Chinach, podkreśla, że duża populacja Chin i szybki wzrost dochodów Chińczyków mają największy wkład w światowy wzrost brytyjskiego producenta. „Firmy produkujące produkty konsumpcyjne służą konsumentom i podążają za konsumentami. Dlatego rynek chiński jest im niezbędny” – powiedział Zeng.
W ostatnim czasie Unilever otworzył w Szanghaju jedno ze swoich sześciu globalnych centrów badawczo-rozwojowych. Pracuje tam prawie 400 pracowników działu badań i rozwoju z 12 krajów świata. I to tam powstają innowacje, które lepiej służą konsumentom zarówno w Chinach, jak i na całym świecie.
Unilever obsługuje obecnie około 40 marek w Chinach. Dostarcza produkty codziennego użytku do 150 milionów gospodarstw domowych w Państwie Środka.
Źródło: http://www.chinadaily.com.cn/a/202302/20/WS63f3034ca31057c47ebafbee.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.