Aktualności

Szanghajskie biuro obsługi w języku migowym

Szanghaj uruchamia biuro obsługi, które będzie przyjmować petentów porozumiewających się językiem migowym. To pierwsza tego typu inicjatywa w Chinach.

Szanghajska infolinia do spraw usług publicznych, dostępna pod numerem 12345, rozpoczęła 13 maja tego roku świadczenie usług w języku migowym. Osoby z upośledzeniem słuchu i mowy będą mogły zgłaszać skargi, sugestie i zasięgać informacji za pośrednictwem telefonów komórkowych i komputerów. Operatorzy infolinii będą komunikować się z petentami za pomocą kamery i urządzenia zainstalowanego na biurku. Gdy zaistnieje potrzeba, komunikacja będzie mogła się odbywać również za pośrednictwem wiadomości tekstowych.

Szacuje się, że w samym Szanghaju żyje około 200 tysięcy osób z upośledzeniem słuchu, lub mowy. Profesjonalni operatorzy infolinii zapewnią im możliwość komunikacji w dialektycznym i mandaryńskim języku migowym.

Nowa usługa dostępna będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 11.30 oraz od 13.30 – 16.00.

Więcej informacji na stronie: http://www.chinadaily.com.cn/a/201905/14/WS5cda8e73a3104842260bb929.html

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.