Aktualności

Zażalenia tylko online

Jak podaje Krajowa Administracja Propozycji i Skarg Publicznych (NPCPA) zażalenia mieszkańców coraz rzadziej napływają tradycyjną, listowną metodą. Chińczycy wybierają skargi online.

W pierwszej połowie tego roku internetowe zażalenia stanowiły ponad 50 procent całości w całym kraju.

Według administracji, wśród wszystkich skarg i wniosków internetowych otrzymanych przez NPCPA, 80 procent dotyczyło urządzeń mobilnych.

W 2013 r. Wprowadzono internetowy system składania skarg, a następnie kanały oparte na oprogramowaniu mobilnym i komunikatorze WeChat.

Podjęto również starania w celu zbudowania zintegrowanej platformy usługowej, aby umożliwić wzajemne połączenia i wymianę informacji między agencjami oraz zwiększyć przejrzystość i efektywność publicznego rozpatrywania skarg.

 

Źródło: http://www.xinhuanet.com/english/2019-10/04/c_138448300.htm

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.