Aktualności

400 centrów handlowych w Szanghaju

Sektor handlu detalicznego w Szanghaju kwitnie. Owocem tego rozkwitu są kolejne centra handlowe, których w mieście jest już ponad 400.

W popandemicznych Chinach liczba odwiedzin konsumentów w galeriach handlowych stale rośnie. Korzystają na tym przede wszystkim miejskie metropolie, w tym Szanghaj. Miasto przyspiesza właśnie rozwój biznesu poprzez zwiększenie podaży centrów handlowych i powierzchni handlowej. W samym Szanghaju w drugiej połowie roku zostanie oddanych do użytku około 490 000 metrów kwadratowych nowej powierzchni handlowej.

Raport opracowany przez Szanghajską Radę Centrów Handlowych przewidywał, że liczba centrów handlowych o powierzchni powyżej 30 000 m2 w mieście przekroczy w tym roku 400. Z kolei rosnące zagęszczenie galerii handlowych w mieście zaostrzy konkurencję na rynku sektora detalicznego.

Prezentujemy zestawienie najciekawszych centrów handlowych godnych odwiedzenia. Rekomendacje pochodzą z platformy społecznościowej Xiaohongshu, chińskiego odpowiednika Instagrama.

 

 

Tian An 1000 Trees. To interpretacja starożytnych Wiszących Ogrodów Babilonu. Obiekt położony nad zatoką Suzhou ma formę dwóch porośniętych drzewami gór. Na zboczach  znajduje się około 1000 kolumn konstrukcyjnych i ponad 70 gatunków roślin. Wewnątrz bryły znajduje się galeria handlowa.

Panlong Tiandi. Położony w dzielnicy Qingpu w Szanghaju. Panlong Tiandi to jeden z pierwszych projektów renowacji podmiejskich wsi otwartych w mieście. To koncepcja miejskiego odosobnienia obejmującą kulturę, przyrodę i przyszłość. Łączy w sobie parki, rekreację, kulturę i rozrywkę. Niemal połowa z 500 000m2 powierzchni obejmuje tereny zielone.

Bailian ZX. Centrum kreatywne położone przy kultowym deptaku Nanjing Road. Po renowacji stało się centrum handlowym skupiającym się na kulturze animacji, komiksu, gier i powieści.

Xintiandi Style II. Po chińsku dosłownie oznacza nowe niebo i ziemię. Centrum skupia sklepy flagowe oraz także chińskie marki. Zgodnie z koncepcją „Created in China” 51% sklepów (czyli większość) stanowią butiki chińskich marek i projektantów. Ich zadaniem jest wsparcie lokalnych przedsiębiorców.

Źródło: http://www.chinadaily.com.cn/a/202308/24/WS64e6afd0a31035260b81df1f.html

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.