Coca-Cola przygotowuje się do zdobycia wiodącej pozycji na chińskim rynku. Zbliżający się Rok Smoka jest do tego świetną okazją.
Amerykański producent napojów Coca-Cola opracowuje mową strategię działania na rynek chiński. Firma stawia na innowacyjne projekty mające na celu ulepszenie kluczowych kategorii produktowych. W tym celu do promocji produktów wykorzystane będą smocze akcenty w związku ze zbliżającym się Rokiem Smoka. W chińskiej siedzibie Coca-Coli w Szanghaju można już podziwiać papierowe lampiony w kształcie smoka. Podobne dekoracje trafią wkrótce do sklepów detalicznych w całym Państwie Środka.
Coca-Cola to nie jedyna firma, która wykorzystuje tematykę chińskich świąt do promocji na tutejszym rynku. W tym roku działania Coca-Coli będą jednak znacznie szersze. Amerykański koncern wprowadzi większe opakowania do dzielenia się napojem z bliskimi. Ponadto do sprzedaży trafią cyfrowe czerwone koperty – donosi Gilles Leclerc, prezes Coca-Cola Greater China and Mongolia.
Leclerc podkreśla, że chiński rynek jest specyficzny, ponieważ niezwykle szybko się zmienia. Widoczne jest to zwłaszcza w takich gałęziach gastronomii jak kawiarnie, catering, czy sieci kawowe. To branże, w których obserwuje się największe zmiany, zarówno w podejściu do klienta jak i rozwoju cyfryzacji. Coca-Cola chce w tych zmianach na rynku chińskim uczestniczyć.
Producent napojów obrał sobie za cel rozwój czterech kategorii produktowych w Chinach. Będą to Napoje gazowane, soki, kawa i herbata RTD (gotowe do spożycia). Koncern chce w ten sposób utrzymać pozycję lidera napojów bezalkoholowych oraz zdobyć szersze wpływy w sąsiadujących sektorach.
Źródło: https://www.chinadaily.com.cn/a/202311/28/WS656544bda31090682a5f0575.html
Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:
Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.