Inne

Wysokiej jakości produkty z Chin importowane przez sklepy internetowe

 

Wiele sklepów sprzedających towary w Internecie oferuje produkty sprowadzane z Chin. Często towary importowane z Państwa Środka kojarzą się z niską jakością i krótką żywotnością, jednak nie zawsze jest to zgodne z rzeczywistością. Chińskie produkty nierzadko bywają tak samo dobre jak ich odpowiedniki produkowane w Europie czy Ameryce Północnej.

Największy partner w Europie Środkowo-Wschodniej

Główny Urząd Statystyczny określił w 2015 roku, że Polska jest największym partnerem importowym Chin w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Chiny są natomiast drugim partnerem importowym Polski – ich udział w całkowitym imporcie nad Wisłę wyniósł w 2016 roku aż 11.6%.

Polskie sklepy internetowe sprowadzają z Chin wysokiej jakości kotły, maszyny i urządzenia mechaniczne, części maszyn, wyroby żeliwne i stalowe, a także tworzywa sztuczne oraz wykonane z nich produkty. Ponadto do Polski importowane są meble, pościel, lampy, zabawki, gry, artykuły sportowe i odzież oraz obuwie (źródło: http://www.informatorekonomiczny.msz.gov.pl/pl/azja/chiny/?printMode=true).

Zainteresowanie produktami z Chin jest wysokie przede wszystkim ze względu na niską cenę. Wiele towarów importowanych do Polski jest porównywalne pod względem jakości do towarów produkowanych na zachodzie. Klienci nie zawsze są tego pewni, dlatego sklepy online oferujące importowane z Azji produkty potrzebują przemyślanej kampanii marketingowej, by zachęcić grupę docelową do zakupów.

Skuteczna reklama

Sklepy internetowe oferujące towary z Chin zmagają się z dużą konkurencją, co sprawia, że potrzebują skutecznej reklamy. Jedną z jej form jest marketing internetowy, który oferuje między innymi https://www.internetum.com/marketing/. Agencja, którą prowadzi William Holeksa, oferuje PR, promocję w social media, tworzenie baz mailingowych i newsletterów, SEO, PCC oraz content marketing. Internetum podkreśla, że polski rynek sprzedaży w Internecie jest perspektywiczny, co sprawia, że jej usługi są coraz częściej poszukiwane przez firmy zlokalizowane nad Wisłą.

Agencja Williama Holeksa rozpoczęła swoją działalność w Polsce ze względu na podjęcie decyzji o ekspansji na zagraniczne rynki. Początkowo działała tylko w Wielkiej Brytanii, jednak zapotrzebowanie na usługi marketingu internetowego jest na tyle duże, że agencja bez przeszkód może rozwijać się również poza Zjednoczonym Królestwem – zwłaszcza na rynkach będących w początkowej fazie rozwoju sprzedaży internetowej i promowania marek w sieci.

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA.

Zamów darmową konsultację
z ekspertem BigChina!

Masz pytania dotyczące importu z Chin do Polski? Możemy Ci pomóc!
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

W trakcie niezobowiązującej rozmowy telefonicznej możesz dowiedzieć się:

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 24h.